Kako se to rade nagrađivani projekti u Bruketa&Žinić OM

Portfelj iznimno kreativnih i uspješnih projekata agencije Bruketa&Žinić OM je impresivan! Agencija uspješno riješava komunikacijske izazove sa izvrsnim timom i koristeći vlastite standarde pokretanja i realizacije takvih projekata.

Ivan Tanić, jedan od stratega agencije, prezentirati će kako se upravlja marketinškim projektima kroz primjer kampanje „Razveseli mamu i vrati se doma”.

Ova integrirana marketinška kampanja promovirala je inovativan Adrisov program zapošljavanja mladih Budućnost u Adrisu. Kako je kampanja kretala u vrijeme pred ukidanje radnih viza za hrvatske građane u Njemačkoj, agencija i oglašivač odlučili su se nadovezati na velik interes javnosti za aktualnu temu odljeva mozgova. Kampanja je zato krenula u zračnim lukama u inozemstvu gdje mladi iz Hrvatske najčešće slijeću, a gdje su postavljeni billboardi s porukom Razveseli mamu i vrati se doma. Priča o billboardima ubrzo se našla na televiziji, kao i u drugim klasičnim i društvenim medijima. Podržavali su ju digitalni i vanjski oglasi koji su vodili na mikrostranicu s prijavnom na natječaj buducnostuadrisu.hr. Kampanju Razveseli mamu i vrati se doma agencija Bruketa&Žinić OM je realizirala u suradnji s agencijama Millenium promocija i Madison consulting za Adris grupu.