16. rujna 2022. godine u 09:00 sati
Marina Dražić - Razvijajmo održive produkte pametnim upravljanjem projektima! Kako pripremiti strategiju i viziju za dobar start projekta i uspješnu realizaciju projektnih ciljeva?
Polazišna točka svakog produkta je vizija. Kvalitetna vizija inspirira i dobro usmjerava agilne timove, produktne i projektne menađžere, razvojne timove i sve ostale koji sudjeluju u razvojnom procesu novog produkta. Temeljem vizije i strategije timovi nadalje produciraju projektnu dokumentaciju- product backlog, user story-je, projektne planove, povelje i specifikacije.
Produktna strategija je ulaznica za putovanje. Dugoročno. Strategija nije samo statična izjava na papiru već upravljački proces koji vodi do određenog cilja.
Kada nastaju problemi?
a) Kada nema strategije.
b) Kada je strategija fokusirana na ciljeve i probleme tvrtke, a ne na tržište i korisnike.
c) Kada strategiju razvija samo jedna osoba.
d) Kada viziju nitko ne razumije (pa ni sam autor).
Sve sto smo za produkt pogrešno vizionirali na samom početku kasnije će nam se vratiti i naplatiti kroz povećanje troškova projekta ili pak kroz loše prodajne rezultate ili nezadovoljne korisnike produkta koji smo plasirali na tržište.
Cilj radionice je upoznati sudionike sa standardima i najboljom tržišnom praksom pripreme strateških odrednica pokretanja razvoja digitalnih produkata. Tema je važna i primjenjiva za pripremu projekata u tradicionalnom razvoju i u agilnim formama.
Trening se sastoji od dva poglavlja gdje će se obraditi teme:
- Poglavlje:
- Vizija digitalnog produkta
- Dugoročna strategija produkta - Product roadmap
-
Produktni KPI
-
Poglavlje:
- Value proposition produkta
- Izrada i testiranje MVP-a
- Hibridni razvoj produkata (Waterfall / Lean /Agile product development)
Sudionici radionice će steći slijedeće kompetencije i znanja:
- Izraditi ključne strateške elemente produkta koji će služiti razvojnim i projektnim timovima: vizija produkta i product roadmap.
- Postaviti kratkoročnu i dugoročnu strategiju razvoja i upravljanja produktom.
- Naučiti tehniku povezivanja Minimum viable product-a s dugoročnom strategijom produkta.
- Spoznati što u praksi znači Value proposition produkta i zašto je bitan za uspješnost projekta i održivost produkta.
- Spoznati koji su kriteriji ključni za odabir i modeliranje hibridnog modela vođenja projekta.
MODERATOR
Marina Dražić, PMP, Vlasnik i konzultan @ Prototip05 d.o.o., www.prototip05.hr
- Voditelj portfolia projekata i predavač Visokog učilišta Algebra
- Konzultant, trener I mentor na području razvoja proizvoda
- Konzultant, trener I mentor na području upravljanja projektnim portfoliom (PMO)
- Preko 15 godina iskustva rada u produktnom i projektnom menadžmentu na upravljačkim i razvojnim pozicijama